Inicio / NOVAS / Notas de prensa / Disney recomenda equipos pequenos e áxiles para ser competitivos nas creacións de animación
07/07/2017.

Disney recomenda equipos pequenos e áxiles para ser competitivos nas creacións de animación

A organización de Mundos Dixitais gozou dunha cea no restaurante Finisterrae Casa dos Peixes, certificado por Galicia Calidade

Rajesh Dharma, director de Tecnoloxía (sistemas procedurales e render) de Walt Disney Animation Studios e a enxeñeira de software Ying Liu norteamericano explicaron a evolución dos efectos dixitais nas películas de animación de Disney no auditorio de Palexco o transcurso a conferencia de apertura de Mundos Dixitais 2017

Antes de gozar dunha cea no Restaurante Finisterrae Casa de los Peces, certificado por Galicia Calidade, ofrecido a toda a organización do evento, os dous expertos do estudo norteamericano han explicado a evolución dos efectos dixitais nas películas de animación de Disney centrándose, ente outros aspectos, nas cada vez máis traballadas texturas da pel dos personaxes zoomorfos e no cabelo dos personaxes humanos de Zootrópolis e Vaiana. 

Sharma explicou a forma de traballar dos equipos humanos de Disney. Segundo desvelou, os equipos que traballan nas producións de Disney deben ser pequenos e rápidos. "Temos que ser capaces de adaptarnos con facilidade aos cambios. En ocasións mesmo a cambios na historia ou nos personaxes", explicou Sharma.

Ao final da súa conferencia, Rajesh Sharma animou aos asistentes para entrar na web de Disney e estar atentos ás ofertas de postos de interinos e bolseiros que a compañía norteamericana ofrece de forma regular cada verán e puntualmente cando os seus equipos necesitan apoio para unha produción concreta.

Feira de emprego

Na tarde de onte comezou a Feira de Emprego, na que máis de 20 empresas teñen a oportunidade de contactar con estudantes e profesionais do sector co fin de atopar talento para os seus novos proxectos. Esta sección de Mundos Dixitais creceu ata converterse na segunda máis importante do sector en Europa e nunha oportunidade única para quen empeza.

A primeira xornada de Mundos Dixitais completouse cun relatorio de Guillermo Velasco, de Big Bang Box, presenta My Preschool Monsters ou como crear un produto transmedia de éxito. Na sección School Leads, tres novos talentos da creación dixital -Pablo Conca, Marc Muíños e Iván Olmos- mostraron os seus últimos traballos e a súa forma de afrontar os retos dunha contorna cada vez máis competitivo

Ademais, na sección MD Games, o consultor Gilberto Sánchez ofreceu a conferencia Atopar e sobrevivir ao financiamento do noso soño e repasouse o traballo desenvolvido por Playstation  Talents na creación de xogos indie. 

Redes sociais

Multimedia